Wie wordt bestuur XX?

Lieve mensies, wat vliegt de tijd!

Je begint aan je bestuursjaar en voor je het weet moet je alweer opzoek naar de volgende uitverkorenen. We took one for the team tijdens een coronajaar, maar het volgende (lustrum)bestuur mag zich helemaal uitleven. Heb je interesse in het doen van een bestuursjaar? Stuur een DM of berichtje naar een van ons of de pega-insta om wat vragen te stellen of stuur meteen je motivatiebrief samen met je CV naar sollicitatiecommissiepegasus@gmail.com.
In de motivatiebrief kan je wat vertellen over jezelf, uitleggen waarom je geschikt bent voor het volgende Pegasus bestuur (je mag hierbij ingaan op specifieke functies) en vertellen over je ideeën en plannen voor het komende jaar. Als laatste doe je de 16 personalities test (https://www.16personalities.com/nl) en reflecteer je hier kort op in je brief.
We zullen de komende weken meer informatie delen over wat de verschillende functies inhouden en wat je zoal doet in een bestuur van een studievereniging, dus stay tuned