Evenementen Nieuws

Escaperoom Box: “De Verloren Viking Voorraad”

Event Details:

• Date: - -
  • Venue:
  • Register

Maak je klaar voor de tweede pega-escaperoom van het jaar! Waan je samen met een paar kameraden (wij raden vier spelers aan) voor een avondje in de schoenen van een echte schatzoeker:

“Je hebt als ISW-er net een master archeologie-antropologie afgerond, en dankzij je dubbele master heb je eindelijk een baan gevonden. Je hebt een gerucht gehoord over het bestaan van een verloren vikingboot, volgeladen met schatten verkregen door plundertochten, en je hebt financiering gekregen om deze te vinden. Vol vertrouwen vertrek je op een reis waarbij je vele gevaren zal moeten ontsnappen en die je voor altijd bij zal blijven…”

Inschrijven kan met de link onderaan deze tekst. Als je dat gedaan hebt kan je vanaf 14 Juni een doos ophalen op de bestuurskamer met daarin alle benodigdheden voor het spel. Je hebt maar éen doos nodig om het spel met meerdere mensen te kunnen spelen, dus let op dat maar een iemand uit het groepje waarmee je het gaat spelen zich aanmeldt. Veel geluk met het puzzelen!

Klik hier!

Escaperoom Box: ‘De verloren viking voorraad’