Geen categorie

K&Aan Tafel!

Na het daverende succes van het Suppen op de Amstel komt de K&A met nog 1 laatste knallend evenement. Op woensdag 30 Juni wordt er een rolling diner georganiseerd waar jij aan mee kan doen. Verspreid over vier verschillende rondes wordt je in de watten gelegd en fiets jij met je groepje door vier verschillende wereldkeukens heen. Het evenement begint om half 5 en je zal tegen het einde van de avond met een rondgegeten buikje vrijgelaten worden. Je kan je inschrijven als duo of als solo en vervolgens wordt je ingedeeld per startlocatie door ons! Doe dus gerust mee als je nieuwe mensen wil leren kennen ๐Ÿ™‚

De inschrijfkosten zijn 5 euro, maar daar krijg je dan ook 4 gangen eten en drinken voor terug. Laat bij de inschrijving ook even heel specifieke dieetwensen achter. Alle gerechten zijn hoe dan ook vegetarisch, dus daar hoef je je geen zorgen om te maken!

Wij hopen jullie gezellig te kunnen ontvangen en kijken er erg naar uit om met jullie te happen en dranken ๐Ÿ™‚

Tickets kan je HIER kopen!