Evenementen Nieuws

Escaperoom: Bestel hier alvast!

Event Details:

• Date: - -
  • Venue:
  • Register

De EscaperoomCommissie van Pegasus is het afgelopen jaar druk bezig geweest met het ontwerpen van een nieuwe Escaperoom. De reizen dit jaar zijn natuurlijk helemaal vlekkeloos verlopen, maar beeld je in dat dat niet zo zou zijn en je gestrand raakt op een (onbewoond?) eiland. Probeer tijdens deze escaperoom te ontsnappen van het eiland, en los ondertussen ook nog eens de verdwijning van Amelia Earhart op! De escaperoom is volledig online te spelen wanneer je maar wil en zal vanaf 24 mei te downloaden zijn op de site (vanaf nu hieronder gratis te bestellen). De fysieke versie is gelimiteerd, dus wacht er niet te lang mee! De fysieke versie (een afgesloten kist en enveloppen) is vanaf 18 mei op te halen in bestuurskamer. Ben je van plan dit met andere ISW-ers te spelen, bestel dan een kit per groepjes zodat er meer overblijft voor anderen 🙂

Fysieke versie Escape Room

Escape Room digitale versie (onbeperkt verkrijgbaar)