Alumni

Alumnivereniging Immensa

Immensa is een vereniging voor oudgedienden van ISW. Immensa organiseert jaarlijks meerdere evenementen waar je zowel oude bekenden als nieuwe alumni kunt ontmoeten. Je kunt zodoende lezingen, workshops, rondleidingen etc. van ons verwachten. Omdat interdisciplinariteit en actuele maatschappelijke vraagstukken allen onze interesse hebben houden we je ook inhoudelijk op de hoogte via onze nieuwsbrieven, Facebook- & LinkedIn pagina. Op LinkedIn tref je iedere vrijdag onze Vacature Vrijdag. Ook kun je hier onze maandelijkse Doordenk Dinsdag & Humans of ISW vinden.

Klik hier om de site van de alumnivereniging te bezoeken.

En klik op onderstaande link om lid te worden van onze LinkedIn pagina:

Wie?

De alumnivereniging Immensa is de vereniging voor afgestudeerde ISW-studenten. Zoals Pegasus er is voor de huidige ISW-student, zijn wij er wanneer je klaar bent met je bachelor. Voor derdejaars bachelorstudenten is er een speciale mogelijkheid om voor een jaar gratis juniorlid te worden!

Waarom?

De alumnivereniging is een netwerk dat jou de mogelijkheid biedt om verbonden te blijven met de unieke aspecten van Interdisciplinaire Sociale Wetenschap. Als Alumnivereniging moet je op ons kunnen bouwen, vinden en geïnspireerd worden. Wij staan als netwerk nauw in contact met Pegasus en de opleiding en bieden jou de tools en gezelligheid om de overstap van student naar Young professional te vereenvoudigen.

Hoe?

Elk jaar organiseren wij een aantal professionele evenementen. Je kan denken aan activiteiten waar je in contact komt met interessante bedrijven, organisaties en mensen. Tevens willen we je uitdagen om je grenzen op te zoeken tijdens workshops en je op een actieve manier nieuwe ervaringen aanbieden. En natuurlijk is het gewoon hartstikke gezellig om af en toe met mede-Pegasus-senioren een biertje te drinken!

Ben je benieuwd naar onze vereniging, bekijk dan onze website en word lid! Ben je derdejaars ISW dan meld je dan aan via http://www.alumniverenigingimmensa.nl/aanmelden/junior-lidmaatschap. Het eerste jaar is je lidmaatschap GRATIS. Inmiddels al even afgestudeerd en geïnteresseerd om lid te worden, aanmelden kan via http://www.alumniverenigingimmensa.nl/aanmelden/lidmaatschap

Vragen en/opmerkingen? Mail ons: alumniverenigingimmensa@gmail.com

Hopelijk mogen we je als juniorlid of alumnus snel verwelkomen!

Het Immensabestuur 16/17

Monica, Pim, Rian, Irene, Rosaly & Sabrien