Algemene voorwaarden

Annuleringsvoorwaarden

1. Als, door onvoorziene redenen, het lid niet meer deel kan nemen aan de activiteit of reis zijn er de volgende mogelijkheden:
    1. Het lid vindt gepaste vervanging binnen de vereniging, zodat de kosten verplaatst worden.
      1. In het geval van verre reizen waarbij gevlogen wordt is het niet mogelijk om vliegtickets over te dragen. Het vliegticket zal door het lid vergoed worden.
    2. Als het lid zich afmeldt voordat de betalingsdeadline is verstreken zal het betaalde geld gerestitueerd worden, tenzij het hier om een vliegticket gaat (zie 1.1.1).
    3. Als het lid zich afmeldt nadat de betalingsdeadline is verstreken en er geen gepaste vervanging gevonden wordt zal er geen geld gerestitueerd worden.
  2. Eventuele annuleringskosten zijn voor rekening van de desbetreffende persoon

Eigen risico verklaring

1. Studievereniging Pegasus aanvaardt geen aansprakelijkheid voor materiële schade of letselschade als gevolg van onze activiteiten. Studievereniging Pegasus is evenmin aansprakelijk voor diefstal, verlies of beschadiging van eigendommen. Bij onze reizen zijn deelnemende leden zelf verantwoordelijk voor verzekeringen die dekking bieden op de plaats van bestemming. Tevens dienen deelnemende leden op de hoogte te zijn van de plaatselijke wetten en regels, bij overtreding zullen zij zelf de gevolgen ervaren.