Boekverkoop

Wij zijn dit jaar met een andere boekhandel in zee gegaan. Op de site https://pegasus.smartbooks.nl kan je je boeken bestellen. Ga op de site naar bestellen en selecteer het juiste jaar. Je krijgt dan een lijst te zien met alle boeken die je dit jaar nodig zal hebben. Kies de juiste boeken en klik onderaan op bestellen. Je zult gevraagd worden een account te maken op smartbooks. Dit is niet gelijk aan je Pegasus-inlog op onze site. Aan het einde van je aanmelding wordt er gevraagd of je al lid bent van Pegasus. Zo ja, helemaal goed. Als dat nog niet het geval is wordt er 30 euro voor het lidmaatschap in rekening gebracht. Met deze 30 euro ben je voor de rest van je carrière aan de UvA lid van de studievereniging. Na je bestelling zullen we contact met je opnemen over wanneer en waar je de boeken kan komen ophalen.

Dus, nog even in het kort:

Wat? Online boeken bestellen
Waar? Via https://pegasus.smartbooks.nl
Wanneer? 9 augustus tot en met 3 september
Waarom? Omdat wij de beste prijzen bieden!

Werkt de gegeven datum niet voor je? Neem dan even contact op met secretaris@studieverenigingpegasus.nl.

Weet je al van tevoren dat je niet op locatie kan zijn om de boeken op te halen, wacht dan nog even tot het openen van de ‘’thuisstuur’’-boekverkoop. Deze zal later beginnen. Tijdens deze boekverkoop worden alle boeken thuisgestuurd. LET OP! Er zitten extra kosten verbonden aan het thuissturen van de boeken! Wij raden daarom aan gewoon gebruik te maken van de eerste verkoop als je de boeken kan ophalen.